УПЦ - «Священник» Романенко Роман Игоревич-волк в овечьей шкуре
«Священник» Романенко Роман Игоревич - волк в овечьей шкуре. Или, как и зачем «убрали» священника Фесика Анатолия.
История начинается в недалеком 2011 году, когда Романенко возжелал возглавить один из старейших Храмов Днепропетровска. Так как «развернутся» в Храме, расположенном на территории психиатрической больницы на ж.м. Игрень, для его «способностей» не хватало народа… Итак, возвращаемся в 2011 год. Газета «Лица»:
Історія, яка зав’язалася навколо Свято-Хрестовоздвиженського храму в районі ж/м «Комунар», стосується одного священика, в якого міліція знайшла коноплю.
Згідно Євангелія, мета людського життя – наближення до Бога. Спасіння. Покликання священика – допомагати людині в цьому, рятувати людські душі.
Але, на жаль, сьогодні переважна більшість молодого покоління священиків «такими дрібницями», як Заповіді Божі, себе не обтяжує. Натомість, батюшки у повній мірі інтегрувались в бізнес-структури. Ставши їх частинкою.
Це дало можливість почуватися вищими за рядового громадянина, чи навіть священика. Життя на широку ногу стало нормою для «нових руських» священиків.
Звичне явище – батюшка за кермом шикарного авто. Вони називають це «здоровими прихватами». В той же час, їх паства ледве зводить кінці з кінцями.
Моральне богослов’я вчить: не можна закривати очі на гріх. Бо гріх ширитиметься. Свідченням тому історія, яка зав’язалася навколо старовинного, побудованого в стилі козацького барокко Свято-Хрестовоздвиженського храму, який знаходиться в Дніпропетровську, в районі ж/м «Комунар».
День 5 березня 2011 року для настоятеля Хрестовоздвиженського храму Анатолія Фесика нічим не відрізнявся від інших. Служба при храмі: як не весілля, то похорон, – це все служба священика, нічого незвичайного. Щоправда, закінчився день незвично і точно неочікувано – в відділку міліції!
Після обряду освячення в квартирі пари молодих людей – хлопця та дівчини 20-25 років, які відрекомендувалися братом та сестрою, настоятеля Свято-Хрестовоздвиженського храму Анатолія Фесика затримали працівники дніпропетровського обласного УБНОНу (управління по боротьбі з незаконним обігом нків), які чекали на священика «в акурат» перед виходом з під’їзду будинку молодих людей, що на вулиці Косіора, 9. Провівши обшук, міліціонери знайшли в кишені штанів священика те, що шукали – пакетик з наркотичною речовиною – коноплею.
Анатолій Фесик згадує події того вечора: «Мене зупинили в 5 метрах від під’їзду будинку невідомі мені люди. Їх було не менше 6 чоловік. Представились працівниками обласного УБНОНу... Згодом до будинку під’їхала машина – «газель». Там і проводили обшук».
Цікаво, що огляд речей священика проводили поверхово, ніби знали, що і де шукати. Відразу стали перевіряти кишені куртки.
«Після обряду освячення, саме в куртці, в лівій внутрішній кишені, я випадково знайшов пакетик з речовиною зеленого кольору, який, щоправда, переклав автоматично в кишеню штанів», – говорить батюшка.
Справді, версія, що убнонівці випадково проходили мимо будинку, помітили отця Анатолія і вирішили його обшукати, не витримує жодної критики. Зрозуміло точно – на Фесика хтось заявив.
Ми зателефонували начальнику УБНОНу в Дніпропетровській області Івану Олійнику, але виявилось, що начальник у відпустці. (Випадково не внаслідок цієї справи?) Ми залишили свій номер його заступнику, з проханням, що б Іван Іванович з нами зв’язався. Пройшов майже тиждень, а нам так і не зателефонували.
Натомість, джерело в правоохоронних органах повідомило, що «заказ» на Фесика зробив служитель Храмів Преподобного Іова Почаєвського і Ксенії Римлянинки, які знаходяться на території психіатричної лікарні та тубдиспансера, – батюшка Руслан Олійник.
Колеги Івана Івановича Олійника неофіційно погоджуються, що нки Фесику підкинули.
Можемо припустити: зроблено це з метою змусити останнього залишити посаду настоятеля «ласого шматочку» – Свято-Хрестовоздвиженського храму.
Тоді, після складання протоколу, отця Анатолія все ж відпустили. Бо правоохоронці нібито зрозуміли, що мають справу з банальною підставою.
«А десь через тиждень з мобільного телефону (№096-594-59-04) мені зателефонував невідомий чоловік і запропонував зустрітися. При зустрічі відрекомендувався Максимом, працівником правоохоронних органів, – згадує батюшка Анатолій. – Почалася типова для таких випадків бравада: ми знаємо, що Ви не лише вживаєте нки, але і займаєтесь їх збутом. В СБУ є інформація, що ви їздили в Нідерланди в 1993 році, і з того часу Ви «в темі».
Фесик відповів, що захищатиме свою честь і гідність незалежно від тиску на нього.
Через декілька днів після розмови з Максимом священику прийшло смс-повідомлення ось такого змісту: «Лікарняний заднім числом, на півроку. Печатки і документи здати. До листопаду зникнути».
«Мені тоді стало зрозуміло, що хтось, дуже розумний, розгрібає жар руками отця Руслана та органів внутрішніх справ. А останні пробують сфальсифікувати дані про нібито скоєний злочин. З метою дискредитації мене перед керівництвом єпархії, якщо раптом я відмовлюсь залишати посаду настоятеля Хрестовоздвиженського храму», – робить висновок отець Анатолій.
Зі слів компетентного джерела, наприкінці лютого на прийом в ГУМВС в Дніпропетровській області прийшов священик Руслан Олійник, який попросив зустрічі «з кимось, хто займається нками». Так і відбулося його знайомство з однофамільцем, начальником УБНОНу області.
Руслан Олійник повідомив Івану Олійнику, що має інформацію, нібито Фесик – наркоман, яку отримав під час таїнства сповіді (!!!) і «не міг не поділитися з компетентними органами». В міліцію отець Руслан приходив декілька разів – поцікавитись, коли ж нарешті затримають отця Анатолія. «А якщо у нього знайдуть нки – арештують?» – допитувався Руслан Олійник, стверджують правоохоронці.
Отже, досвідчений міліціонер, яким, не сумніваємось, є начальник УБНОНу, не міг не зрозуміти, що його гість ставить питання явно не з спортивного інтересу. І що то виключно внутрішньоцерковні розбірки. Які, наприклад, Анатолій Фесик називає «бандитськими номерами». Щоправда, міліціонерам завжди можна послатися на те, що перевірялася оперативна інформація.
Щодо Руслана Олійника, то він без дозволу Владики Іринея спілкуватися з журналістами не хоче. «Бо в церкві московського патріархату все робиться з благословення єпархії», – каже він.
Неофіційно священики Московського Патріархату (МП) зізнаються, що сьогодні в їхній церкві керує так зване бізнес-крило, яке зуміло влаштувати для владик «теплі ванни». Іншими словами, батюшки «з прихватами» заробляють гроші, а літнє номінальне керівництво може ні про що не турбуватися. І не ставити зайвих питань.
Ці священики почуваються незалежними навіть від Москви. Ні, вони не являються ідейними поборниками створення самостійної церкви – просто їм все менше хочеться ділитися прибутками з теж неайдужим до грошей Центром.
Але повернемось до історії з нками. Наступного дня після затримання батюшка Анатолій за власною ініціативою звернувся в 5-у поліклініку м. Дніпропетровська. Цікаво, що результат алізу виявився позитивним. В крові Анатолія Івановича Фесика знайшлися сліди метамфетаміну. Сам Фесик стверджує, що пив каву в гостях у пари, де освячував квартиру. «Каву мені запропонували без попередньої пропозиції. Хіба я пішов би здавати алізи, якби вживав нки», – дивується батюшка. І лікар-лаборант, яка забирала у Фесика алізи, відзначила, що чоловік вів себе стримано, адекватно, не сперечався.
Відразу виникає питання, чи опитували правоохоронці вищезгадану пару молодих людей? Бо Анатолій Фесик вже написав заяву в прокуратуру.
І з’ясувалося: про те, що батюшка Анатолій буде освячувати квартиру в будинку по вулиці Косіора, УБНОН повідомив батюшка Руслан. Коло замкнулося?
Поки що Анатолія Фесика відсторонено від керівництва храмом. Керівником призначено батюшку Романа, його колишнього помічника. В церковних колах впевнені, що це призначення тимчасове. А новим повновладним керівником Свято-Хрестовоздвиженського храму стане хтось з найближчого бізнес-оточення Владики Іренея, який, нібито, збирається на пенсію і на хлібні приходи розставляє своїх ставлеників.
Итак, вопросов много, но ответы то на них на виду. Романенко, в сговоре со своими «коллегами» топно разработали операцию и вот результат. Даже самому тупому наркоману понятно, какой из священнослужителя наркоман… Водочки потянуть,- можно, но нки??? И это Фесик, который является отличным семьянином…Кроме того, Фесик,- потомственный священнослужитель, т.е. из семьи священнослужителей, где с детства прививается любовь к Богу. «Поющий в терновнике» Романенко,- нет, но хорошо поет и каждая проповедь начинается и заканчивается, дайте денег, не хватает, катастрофически не хватает…
И вот сбылось…
2 апреля 2011 года викарий Днепропетровской епархии епископ Новомосковский Евлогий с архипастырским визитом посетил Крестовоздвиженский храм ж/м Коммунар Первого городского благочиния Днепропетровска.
В конце богослужения владыка Евлогий зачитал указы правящего архиерея Днепропетровской кафедры об административном изменении в руководстве прихода. Согласно Указу № 14 — настоятель храма протоиерей Анатолий Фесик временно освобождается от занимаемой должности и назначается клириком данной общины. Указом № 15 новым настоятелем Крестовоздвиженского храма временно назначается протоиерей Роман Романенко, с припиской «не оставлять занимаемых должностей».
После оглашения постановлений управляющего епархией викарный епископ объяснил прихожанам причину такого решения????? и представил верующим нового настоятеля.
Бизнесмен Романенко Роман приступил к делу. От такого изобилия пожертвований голова пошла кругом. Купил Мицубиши, поменял на Хонду, поцепил «блатные» номера за 20 000 грн.. «Пошел бизнес» - продажа пива и суши, бизнес-проект с «коллегами» по теме: «развод прихожан по «отжатию» храма на набережной секты УПК КП на сумму 20 000 долларов США». Далее, гламурный Романенко разбивает автомобили, продает их и весь в «хосписном» бизнесе совместно с очередной «бизнес-леди». Матушка в это время дает представления по арт-кафе Днепропетровска. Идиллия… Но, или ты священнослужитель или ты бизнесмен. У этого же «ни банан не родится, не растет кокос». По вопросу кокоса или как его там называют гламуры,- большие вопросы… Так и хочется сказать: «Беги Рома, беги!!!». И лучше в монастырь, а не пиши Фесику СМС с узами. При таком горе-батюшке Храм пустеет, люди бегут. И бегут массово. Нет духовности, нет добра у такого «батюшки». Извечный вопрос: «Что делать?». И куда смотрит Днепропетровская епархия УПЦ??? Продолжение следует…
PS. Очередная «духовная пассия» Романенко Р. И… Или «крыша»… Спасайся, Роман!!!